VAIN SÄNGYSSÄ
Et koskaan enää sivele ihoani vain sängyssä
Et koskaan suutele enää vain sängyssä
Et koskaan kehu kauneuttani vain sängyssä
Sillä se ei riitä enää minulle
Minä jätän taakseni sinun sänkysi,
sinun tunteettomuutesi ja alistamisesi.
sunnuntai, 30. lokakuu 2011
VAIN SÄNGYSSÄ
Et koskaan enää sivele ihoani vain sängyssä
Et koskaan suutele enää vain sängyssä
Et koskaan kehu kauneuttani vain sängyssä
Sillä se ei riitä enää minulle
Minä jätän taakseni sinun sänkysi,
sinun tunteettomuutesi ja alistamisesi.
Olen vapautunut narsistista 27 vuoden avioliiton jälkeen. Kerron tarinoiden ja runojen avulla kokemastani ovelasta alistamisesta ja nöyryyttämisestäni. Ehkä voin auttaa kohtalotovereita huomaamaan jo aikaisemmin tilansa ja tunnistamaan narsistin. Minun täytyi ensin sairastua keskivaikeaan masennukseen ja menettää kaikki positiiviset tunteet miestäni kohtaan ennekuin tajusin eron välttämättömyyden. Vasta terapiassa tajusin kuinka minua oli alistettu ja mitätöity ja kuinka julmasti minua oli kohdeltu. Asiat alkoivat nousta pinnalle ja aloin ymmärtämään mistä syyllisyyden suosta aloin vihdoin nousemaan.
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.