Olin pukeutunut rennosti shortseihin ja kevyeen kesäiseen puseroon, jaloissa uudet korkkarisandaalit. Kävelin reippaana, itsevarmuuteni saavuttaneena. Tunsin itseni naiselliseksi ja ihan kivannäköiseksi. Ostin markkinoilta pari kookasta hopea sormusta, katselin miesten neuleita viemisiksi pojalleni.


Vieressäni neuleita oli katsomassa joku mies. Lähdin eteenpäin ja tuo mies tuli luokseni, osasi englantia, esitteli itsensä ja sanoi haluavansa tutustua minuun. Voinko kävellä hetken kanssasi ja jutella, hän sanoi. Rennon tyylikkäästi pukeutunut  ja hyvännäköinen espanjalainen. Kaunis hymy, hurmaava nauru jolloin hohtavan valkoiset hampaat loistivat. Hänellä oli kauniit mutta miehekkäät kädet. Katselin välillä myyntipöytien tavaroita. Lopulta vain kävelimme ja juttelimme unohtaen myytävät kengät, laukut, korut ja asusteet. Hän pyysi minua kahville paikalliseen kahvilaan.

Siellä ihmiset puhuivat kovaäänisesti kuten espanjalaiset yleensä ja paikka oli lähes täynnä. Istuessamme mies kertoi minulle paljon itsestään, työstään, elämästään ja hän kertoi että on vapaa mies nyt. Lähdimme kävelimme rantakadulle ja hän kertoi kuinka asuu isänsä kanssa ja että isä on vuoroon hoidossa hänen sisarensa luona. Hän sanoi  pitävänsä ruoanlaitosta. Suutelimme. Tuntuipa hyvältä. Herkät huulet kevyesti huulillani sitten kiihkeämmin. Hän tuntui niin hyvältä, niin tunteikkaalta.

Jatkoimme kävelyä, hän sanoi että minun pitää määrätä kävelytahti koska hän kävelee yleensä aika vauhdikkaasti, koska on ollut  pelannut jalkapalloa nuorempana. Taas suudeltiin, hän alkoi olla jo vähän liian kiihkeä ja omistava. Hän hipaisee nänniäni, minä vetäydyin. Hän laittoi käteni etumukselleen ja olihan siellä jotain kovaa. Sanoin etten ole valmis tälläiseen. Hän sanoi että hän voi odottaa niin kauan kuin haluan, ei hänellä ole kiire. Minusta tuntui että nyt pitää vetäytyä ns. taka vasemalle. Hän painotti taas että edetään suhteessamme minun tahtiini. Halusi tavata minut parin päivän kuluttua, sanoi soittavansa tarkemmin. Halusi viedä minut ajelulle kauniiseen kylään vuorille, mistä avautuu upeat maisemat kauas merelle

Päässäni jyskytti, hyväksikäyttöä, pelkkää sexiä, sitäkö tämä on. Epäröintiä. Miksi en voi antaa mennä täysillä, mies on upean näköinen, hieman minua nuorempi ja hyvin puoleensavetävä. Voisi olla upea kokemus, kenties jotain mistä en osaa uneksiakaan. Valehteliko mies olevansa vapaa. Olin huojentunut kun mies lähti, mutta samalla kiinnostus heräsi.

Päätin että se orastava romanssi loppui tähän.