Kateellinen minun orkustani

 

Pelkäsin ja tiesin jo etukäteen etten saa sinulta yrityksestä huolimatta tänäänkään.

Tiesin että viimehetkellä kun se on tulossa sinä vaihdat asentoa,

muutat sormesi kohtaa.

Tiesin että huomaat että kun lähestyn huippua, haluatkin äkkiä naida.

Se olisi tullut sekunnin tai kahden kuluttua, tai minuutin.

Siinä minun orgasmini. Kasvu kohti suoritusta ja yrittämistä jatkuu.

Et välittänyt kunhan sait omasi.

Olisit ehkä yrittänyt uudestaan mutta se hetki meni jo. En jaksaisi uudestaan kiivetä portaita jos vaikka en taaskaan pääsisi perille asti. Tämä on koettu niin monta kertaa aiemmin.
Kun joskus sain hyvän orkun olit kateellinen siitä minulle ja sanoit milloin minä voisin tuottaa sinulle yhtä hyvän kuin sinä minulle.

Sinä kateellinen minulle joka sait orkun joka kerta, toisin kuin minä. Ei meille naisille se orkku tule naimisen sivutuotteena itsestään, se vaatii mieheltäkin panostamista ja osaamista ja tunteita.
Olet sanonut myös että purista lihaksillasi niin tuntuisi paremmalta, olit nähnyt jostain sexivideolta että nainen oli polttanut tupakkaa emättimellään, niin että onhan siellä lihaksia. Ei tule mieleen että monesti synnyttäneellä naisella ei ole enää neitosen paikat. Minähän jumppasin.

Syyllistämistä sinulta taas ja näin herkällä alueella.