Keskityn eheytymiseeni ja voimistumiseeni.

 

Minulla on yksi elämä ja haluan elää sen antoisasti ohjeena ajatella myönteisesti.

Minulla on rakas perhe ja hyviä ystäviä.

Voin tehdä hyviä valintoja ja olla jämäkkä päätöksissäni. Elän rohkeasti.

Unimaailmani on värikäs ja ne ovat kuin filmejä jotka kertovat minulle omaa tarinaani ja ne esittävät minulle arvoituksiaan ja ratkaisumallejaan. Siinä vasta kenttä tutkittavaksi. suhtaudun uniini avoimesti.

Osaan nauttia pikkuhetkista jotka kiitävät ohi mutta voin niillä hetken herkutella.

Voin karttaa ihmistä joka loukkaa minua, olen jo siihen vahva, en enää ole liian kiltti hyväksymään mitä vain kohtelua. Pysyn jämäkästi ajatusteni takana.

Joutenolo on tarpeellista ja nautittavaa, sillä se ei ole sama kuin saamattomuus joka latistaa.

Minulla on avoimet silmät ja herkkävaistoisuus.

Viihdyn yksinkin. Parempi yksin kuin huonossa suhteessa.

En ajaudu mihinkään, teen itse valintani. Osaan sanoa ei. 

Parisuhteeseen kuuluu toisen tarpeiden ja toiveiden huomioiminen jos arvot ovat yhteiset.

Kaipaan parisuhteelta hellyyttä, rakkautta, huomioimista, kunnioitusta ja tukeakin  tarvittaessa.

Voin erehtyä ja tehdä vääriä valintojakin, kukapa ei. Elämä ei ole täydellistä. Pyrin elämään antoisaa elämää, huomioiden toisia.