Kannoin valkoista tuolia väentungoksessa, kuten myös Jukka. Jukka katosi yllättäen, hoksasin että hän häipyi tahallaan liukuportaita etten huomaisi.   (Unikokemus tuntui hyvin tutulta aikaisemmista unistani Jukan katoamisineen, mutta niissä ei kannettu tuoleja.)

Olimme menossa uimarannalle jonkun naisen kanssa. Katsoimme jostain korkeammalta rannalle ja siellä oli kaksi tuolia ja valkoinen muovipöytä johon oli katettu shampanjapullo sekä kaksi lasia. Pöydän yllä oli päivänvarjo.  Ihmisiä oli paljon rannalla ja uimassa. Aurinko paistoi. Kuulutettiin kovaäänisistä, että Jukka  ja nainen vihittiin. Joivat rannalla shampanjat ja poistuivat laivalla jonnekin.  Nainen ei ollut saman oloinen joka osti osuuteni talosta. ( outoa tuo laivamatka, koska Jukka karttaa laivalla matkustamista.) Myöhemmin unessa Jukka puhui minulle yksin. Sanoin että kuulin hänen menneen naimisiin. Jukka sanoi etta nainen ei enää tahdo tavata häntä. Kysyin miksi. Jukka sanoi ettei tiedä syytä siihen. (Unessa näin toisen unen jossa olin lähettänyt kirjeen naiselle jossa kerroin miten Jukka oli kohdellut minua.) Ajattelin asioiden liittyvän toisiinsa.

Tulkintaa: Unessa syytin siis itseäni Jukan kohtalosta. Jukka oli syyllistänyt minua paljon vuosien ajan ja koin aiheetonta syyllisyyttä milloin mistäkin. Unessa muistin etten saisi puhua J:lle mitään, koska olin eron jälkeen sanonut hänelle etten halua kuulla hänestä mitään. Uni voi tietysti olla osaltaan toiveen toteutumista. Ehkä haluan hänen saavan ansionsa mukaan. Hän oli myös unessa minua kohtaan lähes nöyrä, mitä ei todellisuudessa ole koskaan ollut.