Koska jätin Jukan täytyy hänen kostaa se minulle ja se tapahtuu parhaiten ystävien kautta.
Hänen täytyi osoittaa uudelle kumppanilleen  kuinka hänellä on vaikutusvaltaisia ystäviä.  Jukka on käynyt keräämässä myötätuntoa itselleen ystäviltämme. Hän on esittänyt olevansa  huolissaan minun masennuksestani, ja että olen sen takia eron hakenyt, koska olen sairas. Nyt Jukka saa tarinalleen uskottavuutta, sillä hänen uusi naisystävänsä on psykologi. Rakastunut nainen uskoo kaiken mitä Jukka sanoo. Jukka sai sädekehänsä.

Eron jälkeen esitin Jukalle vuorottelua ystävien järjestämiin tilaisuuksiin.
Se ei  sopinut, vaan hän oli itseoikeutettu osallistumaan kaikkiin ko. tilaisuuksiin. Minulla ei ollu voimia eikä halua mennä niihin tilaisuuksiin yhtäaikaa, koska Jukka oli naisensa kanssa hyvin törkeästi loukannut ja nöyryyttänyt minua. Mieluimmin jäin ulkopuolelle.

Elämä jatkuu ja tuo tullessaan minulle uusia entistä parempia tuttavia ja ystäviä.