Rakastelu muuttui suoritukseksi

Suhteemme alussa, silloin kun et osannut vielä naista, olit innostunut uudesta, naisen, minun oppimisesta. Tunsin että halusit huomioida minua, vaikka laukesit jo ensi työnnöillä. Halusit että nautimme seksistä, innostuit tempuista, asennoista ja ainakin miehisyydestäsi.

Vuosien mittaan arvostelit että saan orgasmin vain hyväilemällä klitorista. Haasteesi oli saada se yhtäaikaa, naidessa. Onhan sinulla G-piste, sanoit. mutta silloin unohdit minut.
Jäin yksin

Unohdit minut omassa kiihkossasi, nautintosi saavuttamisessa. Olit kovakourainen,  sain parannella haavojani jopa viikon. Saatoit sanoa kesken rakastelun: Voisit sentään jännittää lihaksiasi, tuntuisi paremmalta. Mikä itsekkyys mieheltä. Syyllistit minut - rakastellessa ? ! Sitten ihmettelit miksi minun on niin vaikea saada orgasmia. Rakastelun koko keston nähden, aika orgasmini saamiseen oli aika lyhyt.
Itsellesi kaikki, minulle rippeet.

Jäin yksin
Tiesit milloin olin lähellä orgasmia, mutta aloit puuhaamaan muuta keskenkaiken, vaihdoit asentoa tai keskeytit silloin, juuri kun olin saamassa orgasmin. Se hetki meni menojaan. Se oli pelkkää kiusantekoa. Kun laukesit, käänsit selkäsi.

Olin todella yksin.                                                                                                                                            Valtaa käytit vuoteessakin. Suoritus, siksi sinä sen muutit, rakkauden ja romantiikan. Kunnes sekin oli kadonnut.